חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Cart 0 0.00

מה נותן לבית שלנו אינדיבידואליות, והופך אותו לחמים ונעים? כמובן, אביזרים שנבחרו באהבה. הם לא רק עוזרים לשמור על סגנון מסוים, אלא גם מבטאים את הטעמים וההעדפות שלנו בצורה הטובה ביותר.  מכלי בית ועד כלי מטבח ואביזרי בית שונים. ואלו לא כל הפונקציות שלהם. לדוגמה, כלי אמבטיה מעוצבים הם אביזרים פרקטיים שבזכותם נוכל להשתמש בחלל חדר האמבטיה בנוחות מירבית. אביזרים מסוימים, כגון מדפים, מחליפים בהצלחה רהיטים בחדרי אמבטיה קטנים. בחדרים מרווחים, בנוסף לאלמנטים פונקציונליים, אפשר להשתמש בחפצי אמנות, צמחי נוי וכדומה כדי להדגיש את העיצוב האינדיבידואלי שלכם.

כלי אמבטיה מעוצבים הדרושים בכל חדר אמבטיה

כיורים בחדר האמבטיה מצוידים לרוב במשטחי שיש סביבם, מה שמאפשר לשמור את כל מה שצריך לשגרת בוקר בהישג יד: סבון, מברשות שיניים, ספוגים, צמר גפן ועוד דברים קטנים וחשובים לא פחות. כדי שלא ישכבו בבלגן, יתלכלכו וייקח לנו זמן יקר לחפש אחריהם, הומצאו מגוון כלי אמבטיה מעוצבים לשם כך. הם נמכרים בצורת סט אביזרים לאמבטיה, וכוללים בדרך כלל:

לפעמים מוסיפים כאן גם פח אשפה קטן ומברשת אסלה, אם כי בקושי אפשר לקרוא להם אביזרים לשולחן.

כל הפריטים המפורטים, אם רוצים, ניתנים לרכישה בנפרד, במיוחד כאשר נבחרים פריטי וינטג' או עתיקות עבור עיצוב פנים קלאסי. אך אם אתם קצרים בזמן ולא בררנים בעיצוב, הרבה יותר נוח לקנות סטים מוכנים של אביזרי אמבטיה, מצוידים בכל מה שצריך ומעוצבים באותו סגנון.

כלי אמבטיה מעוצבים

אביזרי זכוכית לעיצוב חלל האמבטיה

יש להתייחס לחומר זה בזהירות ובתשומת לב מיוחדת. כידוע סדקים ושבבים נוצרים על הזכוכית בקלות, ובטיפול לא הולם, פני המוצרים דוהים, מתכסים בכתמים או אבנית. מצד שני, כלי אמבטיה מעוצבים מזכוכית נראים נהדר בעיצוב פנים מכל סגנון ובזכות השקיפות שלהם ואינם מבלבלים את החלל. כלי זכוכית בעלי תוחלת חיים ארוכה, ועם תשמרו עליהם מפני פגיעה פיזית, הם ישמשו אתכם ארוכות.

כלי אמבטיה מעוצבים ממתכת

עבור חדרי אמבטיה בסגנון מודרני, ערכות נירוסטה מתאימות ביותר. כלי נירוסטה עמידים ללחץ מכני ולא ישברו בעת נפילה, אך הם עלולים להתעוות ממכה חזקה. הערכות עשויות לרוב מנירוסטה דקורטיבית מיוחדת, אשר אליהם לא נשארות שריטות, טביעות אצבעות ועקבות מים. פני המוצרים יכולים להיות בעיצוב מט, מלוטש או מבריק.

סט אביזרי פלסטיק לאמבטיה

ערכות פלסטיק הן התקציביות ביותר, אבל הן לא תמיד נראות זולות. צבעים עזים, מגוון צורות ומרקמים קובעים את "מצב הרוח" של עיצוב הפנים שלכם. אם כלי סבון או כוס פלסטיק נופלים בטעות לכיור או על רצפת אריחים, הם לא יפגעו בציפוי ולא ישברו בעצמם. אביזרים כאלה אינם זקוקים לטיפול מיוחד, מספיק רק לנגב אותם עם ספוג לח כדי לשחזר את המראה הקודם שלהם. פלסטיק איכותי במראה מסוגל להתחרות בקרמיקה או זכוכית. אבל אביזרים כאלה לאמבטיה לא יכולים להיות זולים מדי, ויש לקחת זאת בחשבון. סטים עשויים אקריליק, דור חדש של פלסטיק, יעילים במיוחד. 

מתלה מגבות

אביזרי אמבטיה כמו מתלה מגבות עשויים בשתי גרסאות: מעמד על הרצפה או מתלה צמוד לקיר.

הראשון מתאים לחדרים מרווחים. ניתן להזיז את המתלה העומד לפי הצורך, וזה מאוד נוח.

מתלים לקיר הם האפשרות הפשוטה אך הפופולרית ביותר. למרות שמגבות אינן מתייבשות היטב בשיטת אחסון זו, הן תופסות מעט מקום, וזה נוח בחדרי אמבטיה קטנים.

טבעות וסורגים הם לא רק מעשיים, אלא גם כלי אמבטיה מעוצבים במיוחד. הם יכולים לקבל מגוון רחב של עיצובים – מקלאסי ועד תעשייתי. 

המדפים נוחים ומרווחים. עם זאת, מגבות עליהם חייבות להיות מאוחסנות כבר יבשות. 

מתלים מסתובבים הם קומפקטיים, וכאשר הם נפתחים, הם מאפשרים לייבש ביעילות מספר מגבות בבת אחת.

כפי שניתן לראות, כיום שנם מגוון רחב של כלי אמבטיה מעוצבים, אשר מאפשרים לכם לעצב את חלל הפנים שלכם לפי טעמכם האישי. הומי מציעים עבורכם מגוון סטים לעיצוב חדר האמבטיה. באתר של הומי תמצאו סטים פרקטיים, מיוחדים ואיכותיים כאחד. ואם אתם לא זקוקים לסט שלם, תוכלו למצוא את כל הפריטים גם כיחידים. 

כלי אמבטיה מעוצבים – שאלות ותשובות

  1. האם ניתן למצוא גם מחזיקי נייר טואלט מעוצבים?
    גם אחסון נייר טואלט יכול להיות אסתטי ומעוצב. מחזיקי נייר מיוחדים לא רק יחזיקו את מוצר ההיגיינה האישית הזה, אלא גם יעזרו להציל אותו על ידי פרישת הגליל במינונים. מעשי, מסוגנן, נוח. מחזיקי נייר טואלט הם אכן אביזר הכרחי עבור חדר האמבטיה.
  2. מה הם היתרונות של אביזרי קיר לאמבטיה?
    מדפים תלויים, מתלי מגבות, מתקני ייבוש, כלי סבון ומחזיקי מברשות שיניים נוחים במיוחד אם לכיור אין משטח משלו. אביזרי קיר עוזרים לחסוך מקום שמיש בחדר אמבטיה קטן ומאפשרים ליצור התקנות אלגנטיות בחדר מרווח.

לקוחות יקרים שימו לב ❤️:

ע״מ שנוכל לספק לכם את המוצרים הנדרשים עד פסח, הזמנות לקראת חג הפסח יתקבלו עד לתאריכים הבאים:

ליעד מרכזי

עד ליום שלישי 16/04/2024, בשעה 12:00 בצהריים

ליעד מרשימת החריגים

עד ליום חמישי 11/04/2024, בשעה 12:00 בצהריים

בימי חג הפסח, בתאריכים 17/04/24-30/04/24 לא יתקיימו משלוחים כלל.
שירות הלקוחות יעבוד במתכונת מצומצמת ובוואטסאפ בלבד.

בברכת חג פסח כשר ושמח
צוות בול לבית
העגלה שלי
🎁 נותרו רק 249.99 כדי לקבל משלוח חינם!
העגלה שלך ריקה.

Looks like you haven't made a choice yet.